środa, 2 listopada 2016

Wygrana w konkursie Canpol

Nie wiem jeszcze czy dostanę zabawki z Canpol do testowania, ale w zeszłym tygodniu dotarła do mnie nagroda od tej firmy. Wygrałam nagrodę w konkursie Mama na medal, co chwile można tam coś wygrać. Zajrzyjcie pod ten adres po więcej informacji: http://canpolbabies.com/pl/mama-na-medal


Wygrana bardzo mnie ucieszyła, bo przyda się mojemu brzdącowi. W skład nagrody wchodzą następujące rzeczy: butelka 3 miesiące+, butelka 12 miesięcy+, kubeczek z dziubkiem i książeczka sensoryczna. Butelki i kubek są oczywiście świetnej jakości, Lena niestety jest jeszcze za mała by teraz je wypróbować. Pewnie zanim się obejrzę miną te dwa miesiące i pierwsza butelka pójdzie w ruch :) 


Najbardziej jednak podoba mi się książeczka. Jest mięciutka, kolorowa, ma szeleszczące strony, więc kiedy Lena będzie się nią bawić będzie mogła rozwijać wszystkie zmysły! Do tego między pierwszą a drugą stroną jest piszczałka, a na ostatniej stronie gryzak i lustereczko (oczywiście bezpieczne dla niemowlaka). Genialne! Lena jeszcze nie wyraża dużego zainteresowania, ale lada dzień gdy tylko zacznie chwytać, jestem pewna że pokocha tę książeczkę :)

Czy tylko ja mam takie szczęście, że co jakiś czas udaje mi się wygrać jakiś konkurs? Co wam się dotychczas udało wygrać? Ja mam na koncie kilka książek, pieniądze i sukienkę :D

2 komentarze:

  1. Lubię brać udział w konkursach ;) A te butelki i kubeczek też dostałam od Canpol - z programu Blogosfera.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli się uda to może będzie u mnie na blogu konkurs z Canpolem. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń